עולם הפרסום בכלל וצילומי פרסום בפרט מחפשים כל העת להתחדש ולהביא רעיונות שלא רק יעבירו את המוצר או השירות שמפרסמים אלא גם יצרו עניין ומשיכה של כמה שיותר צופים לפרסומת. בעיקר כאשר מדובר על אפשרות של תמונה ויראלית לרשת פייסבוק וכדומה.
הרעיונות לצילומים הללו רבים ומגוונים ואם יש תחום שנחשב רגיש ותמיד יכול לעורר עניין אבל לא תמיד ממהרים לעשות בו שימוש הוא זה של תמונות חרדים בהקשר חילוני או ניגודי לדרך שלהם ויצירת עניין בתמונה ובמודעת הפרסום שהיא מרכיבה.
ה"רעש" סביב תמונות כאלו יכול להיות חיובי אך גם שלילי במידה והדבר לא מדויק לצרכי הפרסומת, ולכן השימוש בצילומי תמונות של דתיים וחרדים לא נעשה רבות, אבל מדי פעם כן יוצרת חברה כלשהי כמו בנטון ואחרות עניין שכזה, ואז הרעש הוא גדול ומקיים לפחות את המשפט המפורסם:: "העיקר שמדברים עליך. לא חשוב באיזה הקשר…".
דם בעולם עיצוב השיער מדובר באפשרות ליצור באזז בשימוש בלבוש חרדי בעת תצוגת שיער או בצילומים של דוגמנים כאשר הם מחופשים לדתיים או תמונות תפילה במוטיבים דתיים וכו'.